Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Telefonisch contact Nederland
Tel: 030 -  3690 538

Adresgegevens:
Walkietalkie.nl is onderdeel van Shoppagina V.O.F.
Molensteijn 60-B
3454 PT De Meern (Utrecht)

E-mail: info@walkietalkie.nl

KvK dossiernummer: 30183819 (Shoppagina V.O.F.)
BTW nummer: NL814379758B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar WalkieTalkie.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om een klacht te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Wanneer de klacht elders nog niet in behandeling is dan kuntu eventueel de klacht deponeren via het platform van de EU.